Konuyla ilgili bilgisi tecrübesi olanlar yazabilir mi
Tuvalet eğitimine ufaktan başladık lazımlığa oturup çiş yapmayi kendisi bekledi çiş gelmeyince kaka yapti kaka yapınca panikleyip kalkti lazimliktan uzaklaştı sonrada oturmak istemedi böyle bir durumda ne yapmalıyım