neanladinyurdagull Prensesannesi38 oğlum Eylül’de 4 yaş olucak gerçekten çok huy değiştirdi aşırı agraisif mutluykende çok mutlu değişik değişik tavırlar uyanirken ağlıyor sebepsiz yere 6 aylık bebeğe mi bakayim buyugunemi şaşırdım
ecrineymen Prensesannesi38 canım saglıklı hayırlı evlat olsun inşallah 4 yaş ası oldu mu bız havale gecordık ası konusu ne olcak bılmıyorum atesı vardı hastaneye götürdüm orda havale geçirdi bn anne olarak yenı yenı toparlanıyorum asi merak ettım sızler yaptınız mı
tosbikim2020 ecrineymen benimki asi oldu şükür bı şeyi çıkması Allah şifa versin canm sizin ne zaman oldu asii
ecrineymen tosbikim2020 kızım aşi olmadı canım allah kısmet ederse ağustos da ama havale geçirdi bılmıyorum ası olsa mı olmasa mı
tosbikim2020 Prensesannesi38 hım aslında ben de korktum asi karsiti değilim ama 4 yaş aşısı hakkında çok konuşan olmuştu ama vurmasam bı gün bı şey olsa çocuğuma sebeb olurdum dedim vurdum
tosbikim2020 ecrineymen konusandan kastim istegramda 4 yaşla ilgili sonradan bazı çocuklarda hastalıklar çıkmış korktum ilk ama.sonradan asi vurmazsam daha mı kötü olur diye düşündüm ondan