Kaanveinciannesi Çocuklarım arasında 13 ay var. Oğlum 19 kızım 6 aylık. İlk doğduğu zaman çok kıskançlık yaşamadık ama kızım hareketlendikçe kıskançlık seziyorum ve çok üzülüyorum. Daha önce benzer durum yaşayan var mı?