kbra0 canım ben yaklaşık 2 aydır yediriyorum o.g tarhanayı. İçine irmik katıyorum. Benim kızın En sevdiği çorba diyebilirim😆 şuan 9 aylık başka bi çorba yapınca yemek istemiyo ama tarhanayı görünce seviniyo. 1 tatlı kaşığı tarhanayı 1 su bardağıyla eziyorum önce. Sonra ocağa alıp 1 tatlı kaşığıda irmik katıp 10 dk karıştırıp yediriyorum.