selam arkadaşlar benim bugün piknik için bir çeşit tatlı ya da tuzlu bir şey yapmam lazım vaktim çok az hemen kolay Şipşak yapabileceğim evde olan malzemelerle yapabileceğim bir tarif varsa acil söyler misiniz ya normalde yaptım ama böreği hiç güzel olmadı o yüzden onu götürmek istemiyorum