Sensen20 Kızlar öğleden sonra spiral takilicak kan verdim bekliyorum adet değilim doktor ilk adetli misin diye sordu değilim dedim tamam takivereyim dedi adetliyken daha mı saglam oluyor aklima takıldı lütfen bilenler yazabilir mi
banualper Sensen20 regliyken rahim biraz daha aşağıda olduğu için daha az acılı oluyor o yüzden soruyorlar bana takan ebe öyle söylemişti bende regli değilken taktırdım
Aminemm_ Ondan değil de hamile olmaman gerekiyo ya adetli olman gerekiyo yada kan verip öyle taktirman gerekiyor hamile olmadığını göstermek için
Sensen20 banualper evet bende öyle araştırmıştım doktor kendi takicak inşallah sağlam olur Allah kaza vermesinde 😂