eslemada bana birsey olmadı.doktor sadece banyodan sonra iyice kurulan demişti kremle ilgili birsey demedi.ben sıkıntı yaşamadım bilmiyorum.cok çabuk iyileşiyor zaten ben de korkmuştum ama suan hiç ameliyat olmamış gibiyim sadece hissizlik var doğal olarak yara yerinde,kesik neticede