Benim oğlumda yakalanmıştı çok ağır atlattı infiluenza idi virüsün adı ateş ile başladı sonra 7 gün filan hastanede yattık halsizlikte vardı emmiyordu halsizlikten yavrum gerçekten çok zor günlerdi rabbim kimseye yaşatmasın bu virüsü atlatıncada bronşiolit olmuştu hava verdik 2 haftada