Esoz1110 Kendimi bildim bileli yazın denize gideriz ve suyu denizi çooooooooook severim. Babamdan öğrendim. Kendimi her türlü kurtarırım ki derinde yüzmeyi severim. Ama başkasını kurtarmaya gidemem o güvenim yok. Eşimde benım gibi aynı. Biz hep derine gideriz yüzmeye, gözlüklerimiz var dalarız kendimizce nefes tutabilene kadar tabi 😄 deniz altı bana cooook rahatlatıcı gelir. Dünyadan uzak gibi 🫶🤩