İki ve üzeri çocuklu annelere sesleniyorum.
İkinci çocuğunuz olduktan sonra ilk çocuğunuza karlı vicdan azabı çektiniz mi 😔 ona eskisi kadar yetememek, ilgilenememek, sevememek, vakit ayıramamak rahatsız etti mi?
Yeni doğum yapmış bir anneyim.
Kendimi bu konuda çok kötü hissediyorum ve sürekli ağlıyorum. Kızım gözüme büyümüş geliyor. Oysaki daha 4 yaşında hala bebek olmalı gözümde. Şimdi gözüme bambaşka çocuk geliyor. Büyümüş bir çocuk, başka bir çocuk gibi..
yeni doğumun etkisi mi bu.
Herkeste aynı durum oldu mu