Omerasaf38 Vallahi ben de anlamadım canım ama bebeğim doğduğundan beri genel olarak sakin bir bebekti.Kendiliğinden düzen oluşturdu önce 4-5 saat sonra 7-8saate kadar çıktı. Şuanda 12de yatıyor, sabah 7de uyanıyor genelde, biraz emdikten sonra hemen uyuyor, 9-10gibi uyanıyor. Uzun zamandır böyleyiz,darısı başına🙏🏻