papatya09_ geçmiş olsun bir arkadaş daha yazmış kantaron yağı sür mutlaka iz miz kalmaz ben göğüs yaralarima bile sürdüm çok iyi geldi.Ayagima ütü yapıştı iz bırakmadı yigenimin bacagina ayağına çaydanlık devrildi yandı iz bıraktı kardeşim kaza geçirdi çit terler varya tirtikli tirtikli dizinden assagiya bayağı yarık oluştu dikiş atildi vs bayağı uzun yara onada sürdük iz miz yok kuzenimle hlam trafik kazasi geçirdi halamın burnu kırıldı yanaklarında izler kaldı onlara sürdü geçti kuzeniminde kafa takası çatladi omzu vs yani olusan bütün yaralara sürüyoruz ev yapımı