Hanımlar niye kendi kafananiza göre yazıp ciziyorsunuz tabi ki büyü falan yaptirmayacagim eşim degisik varlıklar görüyor bazı şeyleri önceden görüyor ve oluyor bazı kişiler ile görüşüyor pskoliga gittik 3 aydır fayda olmuyor ne ilaç ne başka birşey en son yolu bunu bulduk belki bir ehli sünnet alan kişi yardımcı olur diye büyü vardir bilirsiniz zaten neden hemen üstüme gidiyorsunuz asla size karşı bir kötülüğün bile dokunmamış insana neden bu denli yaklaşıyorsunuz cuma vaktinde