Kızlar sürekli çocuk ağladığında huysuzlandığında uyumadığında ağrı kesici ver diyen bi kitle var ben verme taraftarı değilim sadece ateşi çıkınca veriyorum ben vermek istemiyorum deyince de hiçbirşey olmaz ben hergün ağrı kesici verip uyutuyordum diyorlar artık çıkdırmak üzereyim vermek istemiyorum dedikçe daha üsteliyorlar siz nasıl yapıyorsunuz her huysuzlandığında ağrı kesici veriyor musunuz bebeklerinize