vaveyla__ Arkadaşlar sütüm çok tazyikli, bebeğim içerken zorlanıyor boğulacak gibi oluyor, birkaç kerede boğazında kaldı. Sütümü sağdıktan sonra emzirdiğimde rahat emiyor. Ancak sağım sütümü daha da çoğaltıyor. Nasıl çıkıcam bu döngüden?