Kızım 6 aylık artık sütüm tam anlamı ile doyurmuyor gibi hissediyorum ek gıdaya geçtik ama bildiğiniz üzere tadım aylarındayız doyurmak amaçlı değil bende 6 aydan itibaren kullanılan Aptamil ya da Bebelac gibi devam sütü almak istiyorum ama hiçbir bilgim yok hangisi daha iyi kaç ölçek veriliyor ya da günde kaç kez vermeliyim durumu bana benzer olup bu şekilde bebeğini besleyen arkadaşlarımdan bilgi istiyorum şimdiden teşekkür ederim🙏💕