__brna__ Kızımın tahlil sonuçları çıktı ama doktorumuz izne ayrıldı. 2 hafta sonra sonucu gosterebilicem. Sonucdan anlayan varsa bana yorumlayabilir mi acaba?
endoplazmikretikulumiste __brna__ üstte kalsın paylaş bence hemşireler filan var bu platformda anlayan yorumlar
NmalkoC __brna__ fotoğraf eklersen belki aramızda aaz çok anlayan vardır yada içinin rahat etmesi için sağlık ocagına bir göster doktorun gelincede ona gidersin