Kızlar bebeğim 5 aylık olacak. Maalesef işe döneceğim. Sabah 8 öğlen 3 te çıkacağım. Sütüm sağacak kadar yok.Gün içinde emziriyorum akşama doğru 1 kez mama veriyorum. Ama günde 2 seferi geçmedim hiç. Ben yokken mama alcak büyük ihtimalle. Emmeyi bırakır mı çok üzülüyorum yaa🥺