dothloki bir deneyin bakalım. Benim bebeğimde de alerji çıktı yeni farkettik 2.5 aylık. Kakası kokmaya başlamıştı sadece anne sütü almasına rağmen. Daha mukusluydu. Emerken karnı çok gurulduyordu. Gazlı bir bebekti zaten. Hep çok sesli ve çok zor gaz çıkarıyordu. Her emdikten sonra kusuyordu. En son egzama da çıkınca doktor alerji dedi. Şimdi süt ve süt ürünlerini kesip dene dedi ama ben yumurtaya alerjisi olduğunu düşünüyorum. Alerji testi yaptıracağım pazartesi.
Alerji değilse laktoz intoleransı da olabilir ama bu durumda da siz süt ve süt ürünleri tüketmediğinizde iyileşme görmeniz gerekir.