3 yasında sayılır ilk kez böyle bişey oldu
Egzama olsaydı şimdiye kadar belirti vermezmiydi?
Çenesinin altında var hafif. Google dan baktım egzamaya benziyor. Kuru, baloncuk gibi kabarık hafif. Ve sürekli eli orada. Ne yapmam lazım?
Randevu aldım ama pazartesi gününe var.
Yedigi bişeyden olmus olma ihtimali var mı? İlk kez oluyor cünkü
Egzama belli yerde mi cıkar. Egzama diyebilmemiz için tam anlamı ile ne olması lazım