Arkadaşlar merhaba 5 aylık oğlumun yanağında bir lira büyüklüğünde egzama var. Dr hametan sür dedi 1 aydır sürüyorum etkisi olmadı. Alerji dr u da gördü ama alerjik değil dedi. Kantaron sürmeye başladım o da işe yaramadı. Önerebileceğiniz bir şeyler var mı? Kortizonlu krem de kullanmak istemiyorum