dothloki og naturel ve makarnalütfen var ama ben hep kendi yediklermden verdim irmik vs o bebek irmikleri daha ince toz tarz da olduğu için vermedim pütürlüye alışamıyorlar sonra ben hep kendi yediklerimizden verdim 11 aylığız herşeyi yiyebiliyor çokşükür boğazda kalma vs yaşamadık bu markalar bana gereksiz pahalı bi tık da saçma geliyor tabi yinede siz bilirsiniz💕