Shaggy_ Bir kaç haftadır girmiyordum foruma. İnanılmaz reklam çıkmaya başlamış. Bir yazı okuyacam reklam. Bir şey yazıcam reklam. 5 dakika da bir nerdeyse reklam çıkıyor. Biraz azaltma şansınız yok mu reklamları ?
Ozooo Shaggy_ Reklamlar 10-15 dk arayla çıkıyorsa normal bir görüntüleme sağlıyorsunuz. 1-2 dk arayla çıkıyorsa hata vardır. ‘23:25 reklam’ 24:26 reklam’ şeklinde saati görebileceğimiz ekran görüntülerini biz@mutluanneleriz.com adresine