Bence başka bir doktora daha gidin. En son 9. Ayda gitmiştim doktora 9. Ayında 74 cmdi ama eşim uzun bende kısa değilim. Bazı şeyler genetik. Mesela arkadişımın çocuğuda kısa eşi ve kendiside kısa doktor ona genetik büyük ihtimalle demiş. Eşinizde minyon mu ? Ve boy uzatan iğne falan kullanmadan başka doktordanda görüş alın kesinlikle