Kızlar nerede indirimli görsem genelde oradan alıyorum trendyol hepsiburada ya da marketlerden vs. Geçen aldığımda satıcı e bebekti, o bezi diğerleriyle kıyaslıyorum da e bebekten alınanların içi yumuşacık pamuklu gerçekten vaadettiği organik pamuklu, bambulu gibi ama diğerlerinin yazısı daha belirgin ve içleri poşet gibi naylonumsu. Bu bezlerde de alt kalite ya da çakma bez gibi bir durum söz konusu olabilir mi ya? Bu arada natural yeşil olan seriden bahsediyorum. Var mı bilgisi olan?