aslanmother 1 ay boyunca memeyi tutturamadım, yavrum her gaz sancısında mememi tutmak istiyordu tutturamıyordum kimseye belli etmiyim diye içime içime ağlıyordum ne varsa sanki ağlayıp rahatlasaydım. Sonra danışmanlık aldım 1 haftalık uğraş sonunda tuttu mamayı bıraktım zamanla derken bebeğim kilo alamamış çok yıprattım kendimi. Hala sütüm az bebeğim bu sefer mama da istemiyor. Delirme noktasına geliyorum bazen bu çocuğu nasıl besliycem diye.bir şekilde besleniyorsa şükredin sağlıklı olması önemli. Daha çok yeni başlamışsınız hemen de pes etmeyin danışmanlık alın öyle de olmuyorsa dünyanın sonu değil, mutlu ve sağlıklı olsun bebişiniz en önemlisi o.