Gündüz hiç uyumuyor o kadar uğraşıyorum her yolu deniyorum. Uyuyor derin dalıyor yani ama 2-3 dakika sonra hiç uyumamış gibi açılıyor gözleri ne yapsam fazlasını uyumuyor dolayısıyla gün içinde sürekli mızmız ve ağlama halinde. Akşam 10 dan sonra gece uykusuna anca geçebiliyor sabahta 8-9 arası uyanıyor. Bittim tükendim ya ikinci çocuğım bide. Büyüğünün hakkını yemişim ona hiç uyumuyor derdim o yine yarım saat kırk dakka falan aralıklarla uyurdu