sahrabalam2 Sabah beş gibi ilacımı içtim az önce herseyi çıkardım geri ilacın etkisi kalmış mıdır acaba çok kötüyüm
jap sahrabalam2 dolaşıma girdi ilaç problem yok. İçtikten 15dk sonra dolaşıma girer. İlk 15dk kusma olursa doz tekrarlanır. Aklınızda bulunsun çocuğunuz falan ilaçtan kuşatsa diye