Ftmysf1007 Bebeğim 9 ay 20 günlük. 3,5 aylıktan beri kesintisiz her gece saat başı bağırarak uykudan uyanıyor. Şaştım kaldım artık ne yapacağımı bilmiyorum. Yaşadığım yerde götürmediğim çocuk doktoru kalmadı. Bu şekilde olan var mı. Nasıl bir süreç izlediniz.
karadenizl Ftmysf1007 cnm bişelerden korkuyo olabilir mi başucuna Kuranı Kerim falan koysanız yatmadan önce dua okuyun üfleyin dicem ama illaki okuyosunuzdur başka da aklıma bişe gelmiyor cnm
Prensesin_Annesi_ Ftmysf1007 Yani yeni bir şey olsa bi idrar tahlili yaptırın enfeksiyon vardır belki diycem ama kücüklüğünden beri böyleymiş cünkü benim kızım bagırarak çığlık atarak uyanıyordu doktorumuz idrar tahlili yaptı enfeksiyon cıkmıstı
motherisbackk Ftmysf1007 benim kızım şuan 1 yaşında doğduğundan beri bağırarak kalkıyor doktorlar uyku terörü diyor
tugbavepamugu Eğer emince rahatlayıp uyuyorsa gece emme bağımlılılığı olmuştur çünkü aynı şeyi yaşıyorum 🤦🏻♀️
Ftmysf1007 gzl_2320 doktora filan götürdünüz mü sizin doktor ne dedi. En son psikiyatri tavsite ettiler ama 9 aylık çocuk psikiyatriye gider mi bilmiyorum 🤷♀️
gzl_2320 Ftmysf1007 geçer dedi pek üstünde durmadı. Her uyanmasında yapmıyor belki de o yüzden önemsemedi. 9 aylık psikiyatriye gitmez bence🤷
Hndsmom Ftmysf1007 evet 6 aylıktı sanırım ya da 7. Gaz sancısı gibi bir ağlamaydı. Gazı da yoktı yani. Sonra çok az bir enfeksiyon çıktı hatta buraya da sormuştum. Ama geçiyor merak etme. Sen bir doktora göster bakalım
Ftmysf1007 Hndsmom doktor 7.ayda yaptı aslında tahlil kan idrar hepsine bakıldı diyorum ya götürmedğim doktor kalmadı
Hndsmom Ftmysf1007 yok canım hafif çıkınca bir şey kullanmadık bol sıvı aldı. Bi de bezini sık değiştirdim ıslak kalmasın diye kendiliğinden geçti