yetooo siz yedirmeye çok çalıştığınız için stres yapmış olabilir. Daha önce olmayan bir sorunsa 2 yaş sendromu 18. Ayda başladı bizde. Ben istersem yerim istemezsem yemem diyor muhtemelen. Ben hiç sofraya oturtmadan pankek, köfte, mücver gibi eline alıp yiyeceği şeyler yapıp bırakıyordum ortaya. Acıkınca kendi alıyordu mecbur. Bir de küçük etkinlik masalarından aldım o dönemde. Mama sandalyesini sevmeyip onda yemeye başladı.