betul912_ Merhaba kızlar 5 gündür bestlak Damla kullanıyorum bu sabah aşırı şekilde baş dönmesi mide bulantısı yaşıyorum acaba damla’dan mı olmuştur bilgisi olan var mı
AnneMarmelat Merhaba, sanmam. 4 aydir kullaniyorum. Hic baş dönmesi yaşamadım. Bence yorgunluktandir. Yan etki yapacak kadar dozu aşmiyorsaniz tabi ki.