Benim oğlum 9 ay 9 günlük ağladığı zaman anne der gibi ses çıkarıyor arada babababa bazen dadada diye sesler çıkartıyor.
Emekliyor her odayı emekliye emekliye geziyor , koltuklardan destek alıp ayağa kalkıyor bir ucundan bir ucuna yürümeye çalışıyor ama ben ellerinden tuttuğumda kendini yere atıyor yürümüyor. Fazla iştahlı değil sabah kahvaltı da omlet yapıp ufak ufak eline veriyorum kendi yemeye çalışıyor , öğlenleri meyveli muhallebi tarzı yapıp yediriyorum akşam yemeğimiz oglumuda uygunsa hafıf çatalla ezip yediriyorum yemediği zamanlar da elimden geldiğince zorlamak istemiyorum yemeğe karşı soğumasın 🥲 bu şekilde kızlar sizler ne yapıyorsunuz çok merak ediyorum yaptığınız bir etkinlik falan var mı ?