Biprensannesig Babam annem yasıyor bir kardesim birde ben varız. Babam yaşarken kendi üzerindeki evve arsa tapusunu dördümüzüe bölüştürmek için nereye basvurucaz süreç hakkında bilgisi olan varmı ??? 🚨
coraplarheptek Biprensannesig üstümüze yapmayacaksa mülkleri vasiyet hazılrayıp onaylatması gerekiyor
coraplarheptek Biprensannesig el yazısı ile kendisi bölüştürüp altına imza atacak ve notere tasdikletecek Noterde saklanacak vefat durumunda vasiyet Noterde acılarak bölüştürülecek ekstra bişey talep edilemez eklenenler dısı
Biprensannesig coraplarheptek vefat etmeden hepimizin ğstüne bolusturmesini istiyoruz. Ama aynı zamanda annemle cekişmeli bosanmaları var üstleri şerhliymiş o durumda paylasılmıyor sanırım
S_x_w Biprensannesig üzerinde şerh varsa hiçbir şey yapamazsınız onun kalkması gerekiyor..bi miras durumunda şerh koydurmuştuk mahkeme ile ancak satış oldu falan filan..tapuya gidip sorarsanız size bilgi verirler diye düşünüyorum