Merhabalar yeni doğduğunda aptamil alerji mamasını kullandık gaz problemiz var de alfamino yu yazdı iki gün onu kullandık kakasını yapamadı hep uykusundan ıkınarak uyandı bizde tekrar aptamile dündük ve yaptı kakasını bu sabah. Aynı durumu yaşayan varmı nası yol izlediniz benim bebeğim kolik bebek