hallooo Mutlu oluyor çocuk işte normal kendini göstermeye çalışıyor,benim büyük oğlanda öyleydi şimdi selam verirse duacılar 😀😀kapıda karşılar,herkese terlik verir,zıplar hoplardı 1-2yaşında.Şuan 3,5yaşında siz mi geldiniz evimize neden geldiniz diyor hahahaha