Birprensannesi____ Araştırdım ama 6ay diyor bebeğim gece uykuda mama içiyor gündüz de çabalarla bilgisi olan yazabilir mi vereyim mi sizce doktoruma da danişacağım en kısa sürede çocuk doktoruna kan için gideceğiz sizden de bilgi almak istedim 🌹
durununannitoskosu Birprensannesi____ Direkt süt içirmeyi düşünüyorsanız hiç tavsiye etmem hele de 1 yaşından önce hiç bir doktor önermiyor, 2 yaşa kadar mama en iyisi
starwomen Birprensannesi____ Doktor bize 2 yaşına kadar süt önermiyorum süt yerine yoğurt yesin daha iyi demişti
Birprensannesi____ durununannitoskosu Yok ben mamayı kesmem çok isterim iki yaşına kadar da içsin ama mama içmeyen çocuk üç aylıkken emmeyi de bıraktı zorla zorla içiriyorum eyer sizin dediğiniz gibi olmasaydı günde bir kez gün içi yani bir biberon verirdim 🧡
Birprensannesi____ starwomen Ayy diğer yorumda vermiyorum yazmışım yanlışlıkla veriyorum demek istemiştim 🤦🏻♀️
Birprensannesi____ livanurvealpinannesi61 Evet bende biliyorum ama pastörize süt gördüm araştırdım 6ay dedi şaşırdım ondan post açtım 😊
durununannitoskosu Birprensannesi____ Dönem dönem red olabilir, birde mama markasını değiştirmeyi deneyin belki elinizdekini sevmiyor olabilir
kubra63 Birprensannesi____ pastörize süttden yoğurt mayalasak olur demi ?bebeğim 5 ay 3 günlük bugün doktor kontrolünde ek gıdaya baslayalım dedi doktorumuz mama alıyor çünkü.
Mazikeen Birprensannesi____ 15 aylık bu ay vermeye başladım sabah maması yerine doktorumuzum izniyle 1 yaş öncesi kesinlikle izin vermedi zaten
Birprensannesi____ durununannitoskosu İlk hipp kullandık doğar doğmaz sütüm yoktu malesef sonra içmek istemedi ve çok kabız oldu aptamil’e geçtik onu da içmek istemedi SMA geçtik onu da içmek istemedi Bebelac getirdik onu da içmedi şu an aptamil ile devam ediyoruz 🤦🏻♀️ Bunlardan doktorumuzun haberi var yoksa bukadar mama değiştirmezdim linç gelmesin 😁😅 Bebeğim 10aylık olacak Allah’ın izniyle
1meowmam Birprensannesi____ 15 aylıkken mamayı kestim onun yerine bir bardak sütü 2 sefer de veriyorum yoğurt kefir gibi şeyleri sevmediği için uyku zamanlarında bazen onu da vermiyorum uykuya direnme olduğu için bazen de ayran
Birprensannesi____ 1meowmam Benim bebeğim 10aylik olacak bizim için daha erken 🥰 Afiyet olsun bebişinize🥰
Faatmaaa098 Benim bebeğim 10 aylık asla mama içmiyor ya ek gıda çok güzel yiyordu bu ara çok iştahsız bir ssürü mama denedim asla içmiyor ne yapsam bilemedim çaresiz kaldım ya