kızım 1 haftadır böyle antibiyotik kullaniyoruz ağrı kesici parol calpol kullaniyoru evde buhar veriyoruz ama yinede geçmiyor uykusunun arasinda boğulur gibi öksürüyor sonra da kusuyor balgam çıkıyor rahatlıyor sonra tekrar başlıyor bu döngü okşuyor içi dışına çıkıyor morariyor doktor boğaz enfeksiyonu demişti inşallah zatürre bronşit falan olmaz sizde de olmuş muydu aynısı boğaz enfeksiyonu bu kadar mı zor