alin0911 bizde domates pişik yapıyordu bir süre ara verin isterseniz mesela ilk başta hepsini kesin bir kaç gün bu şekilde devam edin diyetinizde kaçak olmamasına dikkat edin bebeğinizde pişik ve döküntü şikayetleri bittiyse doktorunuza danışarak bir iki gün domates yiyin mesela bakarsınız yine pişik oldu demek ki alerjisi var domatese bu şekilde ilerleyebilirsiniz biz 1,5 ay kadar diyet yaptık sonra ufaktan açmaya başlayalım dedi doktorumuz ama baktım ki şikayetlerimiz devam ediyor tekrar diyet yaptık 11 aylık olduğunda bebeğim çok şükür bitti alerjimiz ilk günler zorlanacaksınız acıkacaksınız bunlar çok normal sadece stres yapmayın geçiyor merak etmeyin bittikten sonra unutuyor insan o günleri sizin daha da erken biter inşallah 🌸