Hepinize cevaplarınız için teşekkür ederim. Şimdi gidip aşımızı olduk. Hemşiremiz kızamık vakalarının çok arttığını bu yüzden sağlık bakanlığının ara doz için 9 ve 11 aylık bebekleri çağırdığını söyledi. Gerçekten aşı karşıtı ebeveynler ne düşünerek bu kararı alıyor merak ediyorum. Bu sadece sizi ve bebeğinizi ilgillendiren bir şey değil toplumsal bir durum. Sen aşı yapmadığında diğer çocuğu da hasta etmiş oluyorsun. Bu kadar bencil olmayın hem çocuğunuza karşı hem de diğer çocuklara karşı.