yenianneeeeeeee öncelikle geçmiş olsun Rabbim şifa versin büyük kızım 2 aylıktı çok ağır bir grip geçirmiştim kayınvalidemi cagirmistim onlar salonda durdular ben yatak odasında gecede orda yattılar emzirecegim zaman üzerimi değiştirip ellerimi güzel ce yıkayıp çift maske takıyordum çok şükür bulasmamistı