Oğlum 6 aylık 1 Aydan 4 Aya kadar gaz sancısı çektik o süreçte memede uyumaya alıştı gaz sancıları bitti derken 4. Ay atağı başladı şimdi de diş sancıları sürekli uyanıp çok az emip uyuyor sabaha karşı uyuyup öğleden sonra uyanıyor. Kızlar ne yapmalıyım başına gelen var mı. Bu saatten sonra uyku eğitimi verebilir miyim emmeden uyumaya nasıl alıştırabilirim. Bir uyku eğitmeninden fiyat aldık 8 bin lira diyorlar şaka gibi