asellinaninannesiii Merhaba kızlar bebeğim 2 ay 2 günlük eskiden böle birsey yoktu son 3 gündür var bebeğim emerken çok cuk cuk ses yapıyor gayet veriyorum memeyi doğru da emziriyorum ona rağmen cuk cuk ses geliyor başına gelen var mı
Minigim38 asellinaninannesiii eskiler böyle olunca damak düşmedi derlermiş basparmaginızı damagina koyup yukarıya doğru 2 3 kez itin ananem böyle yapmıştı cuk cuk sesi gitti
asellinaninannesiii sahrabalam2 maidesina suheyla92 ben eniyisi bir emzirme hemsiresiyle görüşeyim kızlar hepsi olabilir çünkü 🥺 sol göğsümü çok emmedi genelde sağyi emdi ordan süt geliyor , solda çok az var hemde onu nasil attiracagimi sorayim zamanla mastit mi ne olabiliyormus galiba 🥺
hasibekar asellinaninannesiii bebeğiniz çok emmiyorsa sağım yapın sürekli bu süt artırır ve mastit olmasını engeller
asellinaninannesiii Hafsa17_ hiç bir sorun kalmadı bir müddet sonra kendiligine gecti 😍🌸 bebegim heyecanli emerse o zaman ses çıkıyor 😊😊
Hanifemusa Bende de oluyor bazen , emzirme şeklimi değişiyorum. Yada çıkartıp baştan veriyorum kesiliyor