sugarmomy biz gaz sorununu düzenli masajla atlattık. Bebeği oyalayıp ona çaktırmadan masaj yap canım, karnına sürekli yukarıdan aşağıya doğru hafif bastırarak masaj yap. Beslenme sonrası gaz için hemen kaldırma biraz bekle 30 dakika felan sonrasında kaldır sırtını ovala pat pat yapma. Gaz damlası kullanıyorsan onu her gün akşam üstü yani 5-6 gibi beslenmeden önce ver. Hangi saatlerde gaz krizine giriyorsa damlayı o saatlerden 3 saat önce ver sonra besle. Söylediğim masajı da bebek en keyifli haldeyken yap beslenmeden önce veya 1 saat sonra yap. Masaj yaparken dans et tuhaf tuhaf komik hareketler yap bebek gazı masajı unutup sana odaklansın. 2 buçuk aylığız biz bu şekilde atlattık sayılır. En büyük hatamızın beslenmeden hemen sonra kaldırıp gazını çıkarmak için uğraşmamız olduğunu düşünüyorum. Allah yardımcınız olsun inşallah sizde de işe yarar. Çok yıpratıcı bir süreç