ela2103 Sakinleşmek için emmek istiyor ama muhtemelen gaz sancısı olduğu için ememiyor, o hareketler gaz sıkıştırması ve ağrıdan dolayıdır, bizde bile gaz sancısı olduğundan nasıl canımız yanıyor düşünsene, bebişin o ağrıyla başa çıkma şansı yok, tek bildiği sensin annesi, döşünde yatırıp sakin müzik eşliğinde dans ederek sakinleştirmeyi deneyebilirsin eğer denemediysen, bolca sabırlar diliyorum <3