Burhanaltintop Yerine ek gıda olarak yediklerine ek olarak kaşık maması pirinç unu koymak sağlıklı olur mu ısrarla emmiyor sütüm de iyice azaldı mama fiyatları da iyice belimi büktü artık evolvia kullanıyordum
Ikrazumra19 Burhanaltintop karsilamaz ki ve doymaz cok erken mamayi kesmek icin princ ununun kasik mamasinin hicbir besleeyiciligi yok 17 aylik hala geceleri mama veriyorum doktor 2 yasina kadar dedi
[silindi] Burhanaltintop 1 yaşına kadar beslenmesinin %70 i anne sütü veya yokluğunda formül süt olmalı kesmeniz besin değeri açısından eksikliğe neden olur. Sma toplu alımda uyguna geliyor 800gr 85-90₺ arası.
2prensesannesii Burhanaltintop 1 yasina kadar verdik biz ne kadar ek yogurt corba kasik mama versem yinede karsilamiyordu
Evremmerve [silindi] sma kullanıyorum bnde e bebekte 800 grm 91 tl uzun süredir. Internet indirimlerini takip ederseniz dahada uygun düşebiliyor
Zuleyha__19 Sin21 aynen cidden öyle ek gıda ardından mama veriyorum ki doktor da öyle söyledi zaten ve cidden de doymuyor
[silindi] Evremmerve ben hepsiburadadan alıyorum geçenki indirimlerde 75₺ye kadar indi. Şimdilerdede 6kutu birden alıyorum 510₺ tanesi 85e geliyor bi buçuk ay yetiyor bize son kullanması falanda temmuz 2021 oluyo genelde
[silindi] Burhanaltintop https://gidadedektifi.com/2017/08/01/sma-gold-2-devam-sutu/ buradan tüm detay bilgilerine bakabilirsiniz kıyaslamak için. Eksik yanlış bilgilendirmek istemem. Biz sma dan memnunuz doktorumuzda mamaya başlarken golden goat sma önermişti.
[silindi] https://gidadedektifi.com/2017/08/01/evolvia-nutripro-2-devam-sutu/ Buda evolvia değerleri ve yorumu kıyaslayabilmeniz için.
[silindi] Burhanaltintop ben 5ay 20 günlükken falan elimdeki 1 no bitince geçmiştim. Günü gününe beklemenize gerek yok.
[silindi] Burhanaltintop bimde satilan bebivita mamasını kullanabilirsiniz biz onu kullanıyoruz ayda 1 kilo aliyor oglum ve cokda satilan bir mama 500 gramı 30 tl
[silindi] Newmama 6 kutu bi buçuk ay yetiyor 😊 800gr 7-8 günde bitiyor zaten açılma süresinin dolmasına fırsat kalmıyor