tinimini_mom merak etme bir şey söyleyeyim mi sen onu anne sütüyle besliyorsun sanırım yorumlardan öyle anladım, asıl şifa odur. İçinde her türlü besin vardır. Zaten ilerleyen dönemlerde yemek konusunda çook daha relaks olacaksın, çünkü çocuk demek yemeğe direnmek demektir. Bebeğin sınırın altına veya alt sınıra yakın kilo almamış, ortalama kilo almış. Her ay 400-1000 gr arası almaları beklenir ilk aylarda. 600 gr almış seninki, yani ortalama gayet. Sütünüzü veriyorsunuz o yüzden gerekli şifayı alıyor diye düşün. Herkesin bebeği boğum boğum tombul olmaz. Mesela benim oğlanlar öyle zayıf görünüyor ki, gören bunlar zayıf kalmış diyor ama aşırı hareketliler popoları koltuk yüzü görmez o denli. E çocuklarım hareketli, o yüzden zayıf olup olmamaları umrumda değil, ben gerekli besini veriyorum diyorum kendime, sonrasında da kafam rahat ediyor. Seni anlıyorum. Ben prematüre doğdukları için ilk 4 ay 3 günde bir tartardım onları.