Hanımlar oğlum 13 aylık bu son 1 haftadır akşamları her zamanki gibi doyururum sonra uyuturum 9-9.30 gibi uyur. 12.30a kadar ses seda yok ama 12.30 da bi uyanıyor gece 3-4-5e kadar ayaktayız. Normalde böyle değildi ne oluyor ben anlamıyorum. Diş desem değil huzursuzluğuda yok. Tam uyuyor yatağına koyuyorum bi bakıyorum gözler fıldır fıldır. Sabrım tükeniyor gerçekten 1 haftadır evin içinde ruh gibiyim sinirlerim boşalıyor ağlıyorum artık geceleri