Merhabalar bebeğim neredeyse 3,5 aylık gündüz uykuları tamamen bitti neredeyse ve sürekli çok huysuz güne sabah 6 da başlıyoruz gün içerisinde bir kaç kez 10 dk uyuyor ya da uyumuyor bile… oysa ki bu günlere kadar uyku düzeni vardı ve bu kadar huysuz değildi. Uyumadığı için büyümemesinden endişeleniyorum. Bu geçici bir süreç mi? Yoksa hep böyle mi devam edecek artık?