Kızım 42 günlük. Normalde günde 5-6 kere kaka yapan bebeğim 1 gün yapmıyor sonra biriktirip çok yapıyor. Doktora gittim idrar testi verdik. Az enfeksiyon var dedi iğneli antibiyotik tedavisi verdi. İğnelerde çok ağırmış ateş kusma vs olabilir dedi hastane biz de yaptırmadık başka doktora götüreceğim yarın. Doktorum idar yolu enfeksiyonu sık rastlanan bir şey değil inşallah kültür temiz çıkar ve inşallah böbrekten kaynaklı değildir dedi. Başına gelen var mı ?