Sun10 ben 16 aylıkken bıraktırmıştım. Ve hiç zor olmadı bıraktırmak. Bir kaç gece sadece uyanıp ağlıyor oyalıyorsun falan sonra uyuyor. Bir kaç ay yine uyandı. Diş çıkarıyordu. Bocalama oluyor tabi. Su içmek için kalkıyor. Ama daha iyi oluyor ya. Uyansa da kendi kendine yanımda uyuyordu. Şimdi 27 aylık. Hiç uyanmıyor çoğu gece. Ama bazen su için kalkıyor. Bu sefer de kardeşi için uyanıyorum 😂 bence 18 aylıkken falan düşünün bırakmayı. Tabi sizin kararınız. Sonra iyi yemek yemeye de başlamıştı